9/05/2018

Pokój chłopięcy - metamorfoza sypialni

To była połowa upalnych wakacji, gdy korzystając z nieobecności dzieci , postawiliśmy rozdzielić rodzeństwo. A dokładnie, aby  każde z nich w końcu miało swój pokój. Czwarta klasa to już nie przelewki, potrzebny jest spokój i zaciszne miejsce dla Hanki. Dlatego nasza sypialnia przeszła metamorfozę i zamieniła się w pokój chłopięcy.
Wcześniej był post o tym jak wygląda nasza sypialnia TUUUU, a raczej jak wyglądała. Tak to bywa, gdy masz sypialnię, którą urządzało się dłuższy czas, postanawiasz oddać ją dziecku. Zmieniliśmy dosyć spory pokój w ...coś dużo mniejszego. Przyznaję zrobiliśmy to z pełną świadomością. Przeprowadzka trwała kilka dni. Pierwsze przygotowania były dużo wcześniej. Mamy dużą szafę wnękową, którą posprzątałam, aby mieć miejsce na rzeczy z małego pokoju, który do tej pory służył za a'la pracownię do szycia. To był dobry ruch, gdyż przenosimy te go 'małego' pokoju zapełniły wszytkie szafy, szafki..i tak jeszcze wszystkiego nie upchałam..
Pokój Janka został wyposażony w rzeczy, które nam mielismy w domu. Dokupiliśmy tylko małą komódkę, którą pomalowaliśmy w kolorze ściany.
Stare biurko, lampy, fotele, półki dywan...i wiele innych rzeczy tylko zmieniły swojego właściciela :



Pan Jan bardzo cieszy się ze swojego pokoju, szczególnie z  biurka, gdzie tworzy rysunki.
Najlepszy był pierwszy tydzień po rozdzieleniu rodzeństwa, kiedy każde z nich poczuło swoje terytorium i zabroniło wchodzić do siebie bez pukania. Teraz już jest lepiej, ale to było nowe doświadczenie. Nie dawno były takie małe i chciało dzielić się wszystkim, a teraz mają swoje tajemnice, swoje sprawy i w końcu maja swoje miejsce, gdzie mogą pobyć sami ze sobą.

]

Oddałam...no może raczej pożyczyłam swoje ulubione krzesło. Mały stoliczek koło fotela z lat 70, który odnowiliśmy jakieś dwa lata temu, jest dziełem Męża. Ja go tylko pomalowałam. Większość mebli jest z serii hand made albo retro znalezisko ze strychu.






















Wkrótce odsłona pokoju Hani.. na razie szukamy dywanu, który podobałby się i mnie i jej :)
Pewnie będę musiała iść na kompromis ..

Do następnego razu!

Pozdrawiam
Kasia.


18 komentarzy:

  1. Jej zawsze lubię takie metamorfozy.
    Piękne biurko <3
    Piękny fotel!
    A na półkę na książkę cały czas poluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Półka jeszcze z mojego domu..wisiały u mnie w pokoju :) maja ponad 30 lat :)

      Usuń
  2. Nowoczesny pokój i to okno dachowe jest rewelacyjnym pomysłem. Naturalne światło to jest coś najlepszego co można zrobić w pokoju. Im więcej takiego światła tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) skąd półka nad komodą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półka to "zabytek" z mojego nastoletniego pokoju :)

      Usuń
  4. Piękny pokój, tylko oglądając takie pokoje zastanawiam się, gdzie się mieszczą wszystkie rzeczy dziecka... Mam też pięciolatkę i zastanawiam się, jak przearanżować jej pokój i dodać nowe meble do przechowywania, aby go nie zagracić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubrania są w szafie, która stoi u Hani. w pokoju naprzeciwko okna stoi szafa, w której są nasze rzeczy czyli rodziców.. czeka mnie jeszcze taka przeprowadzka,, ale stopniowo mam nadzieję wszystko ogarnąć.

      Usuń
  5. Przepiękna zmiana! Uwielbiam kiedy biurko stoi przed oknem tak, że można zrobić sobie w każdej chwili przerwę w pracy czy nauce i spojrzeć na zieleń za oknem :) Bardzo ładnie urządzony pokój dla chłopca

    OdpowiedzUsuń
  6. Super metamorfoza, na pewno na plus!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna propozycja pokoju dla nastolatka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Panią Justynką w 100%, super propozycja pokoju

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokój prezentuje się naprawdę ciekawie. Aranżacja pokoju dla chłopca w tym wieku nie jest łatwa, ale wybrnęłaś z tego znakomicie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie mogę takie meble zamówić bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokój wygląda świetnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie połączyłaś kolory. Bardzo fajna zabawa z turkusem. Kolor na ścianie i szafce. Myślę, że ten turkus, to wisienka na torcie w sypialni Twojego synka. Gratuluje smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czasem małe zmiany dają wielki efekt :) ja w pokoju dziecka zmieniłam zasłony na rolety materiałowe, dorzuciłam dywanik i przemalowałam półki ścienne i od razu całość wygląda inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny stylowy pokoik. Metamorfoza bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger