3/18/2015

Wykorzystanie starych ram okiennych

Moje wiosenne znalezisko,czyli stare ramy okienne, jeszcze nie ruszone..Czekają na lepszy czas i na pomysł, jak je wykorzystać...
 Może ktoś z Was posiada takie ramy i nie wie co z nimi zrobić? Jeśli tak, to spójrzcie na zdjęcia poniżej. Chcę Was zainspirować do działania i przerabiania pozornie bezużytecznych rzeczy.

Stare ramy okienne świetnie nadają się na stworzenie oryginalnej galerii zdjęć. Szkoda, że moje okna nie ma szpros, ale pomysł z siatką też jest fajny.



Można użyć farby tablicowej i stworzyć własną tablicę na zapiski lub użyć sznurka i wkładać za nie karteczki z informacjami lub grafikami.





Lub w wersji romantycznej z koronkami lub jako półeczka nad wanną...




Okno, a raczej jego rama sama w sobie może być ozdobą...obdrapana, z resztkami farby będzie stanowić świetny kontrast do białej i nieskazitelnej ściany. Super dodatek do wnętrza.




W ogrodzie.


Podoba mi się też wykorzystanie w holu/przedpokoju oraz jako lustro.

Wszystkie zdjęcia Pinterest


Jak widzicie zastosowań jest mnóstwo. W prawie każdym pomieszczeniu można wykorzystać taką ramę.

Muszę zabrać się za moje okna.. Pogoda nastraja do pracy zarówno w domu, a przede wszystkim w ogrodzie, więc trzeba ruszyć cztery litery i coś zmajstrować :))


Buziaki!

Kasia 

31 komentarzy:

  1. Pomysł ze zdjęciami rodzinnymi z pierwszego zdjęcia - super. Nawet widziałam kiedyś coś podobnego w jakimś sklepie :))
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne propozycje!!! Ech,żeby tylko przestrzeń mojego M w jakiś magiczny sposób mogła się rozciągnąć ;p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż też mówi, że już trochę za dużo...ale sypialna jeszcze nie zagracona, więc może tam:)

      Usuń
  3. Już kiedyś myślałam o takim oknid w kuchni- w jednej ramce kalendarz, reszta przerobiona na tablicę. Niestety nie udało mi się znaleźć odpowiedniej ramy :) Ale może pora wznowić poszukiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój pomysł też fajny.. Podstawa to fajna rama:) Miłych poszukiwań!

      Usuń
  4. Przyznam, że podoba mi się to! :) Pomysł ze zdjęciami jest w ogóle fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lustra już były a tu proszę , jest jeszcze tyle innych zastosowań. Kreatywność nie zna granic , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne pomysły :) Mi też podoba się wersja z siatką. Będę czekać na zdjęcia jak u Ciebie wyszło!

    Pozdrawiam,
    Aga / bauagany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe propozycje! Jak widać, możliwości jest sporo, ciekawa jestem jak wystylizujesz swoje okna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramy okienne są częstym gościem na koncertach Starego Dobrego Małżeństwa. Tworzyły niebywałą aranżację. Wzbudzają zaciekawienie i przyznam, ze bardzo mnie się podobały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj...a ja nie mogę się wybrać na ich koncert... Zazdroszczę:)

      Usuń
  9. genialne inspiracje,szczegolnie jako ramki do zdjec.Ciekawa jestem co tez wymyslisz.
    sciskam Cie Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę o ramce na zdjęcia..takie stare po dziadkach.. Pozdrawiam Natalko!

      Usuń
  10. Ale super , mnie się podobają najbardziej ramy z siatką i farbą tablicową , naprawdę świetne pomysły, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. stare ramy to historia, a wszystko z historią jest piękne:) Bardzo mi się podobają, mam dwie małe w domu:) super inspiracje wyszukałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne rozwiązanie! Mnie tam chyba najbardziej przypadła do gustu półeczka na wannę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sklep Feeby.pl (czyt. FIBI) stworzyliśmy dla każdego kto uważa, że obrazy na ścianę nadają wnętrzu jakości. Duży wybór obrazów zadowoli każdego zainteresowanego upiększaniem. Kup obraz na płótnie, w ramie MDF lub plakat w ramie. Wybierz z setek motywów, w kategoriach takich jak: obrazy do sypialni, salonu, kuchni lub dla dzieci. Zamów też ozdobne ramki na swoje zdjęcia lub plakaty, aby dodać pokojowi uroku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam że stare ramy tak dobrze można zagospodarować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity pomysł. Na wsiach ludzie mają zapewne sporo takich ram, różnej wielkości, co by pasowało do każdej ściany. Że też tak ciężko wpaść na proste pomysły. Ludzie od aranżacji znają się na nich na dobrym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest dobry pomysł, to i fajnie to wygląda w rzeczywistości. Okna na ścianie - kto by pomyślał, że to może się przyjąć i nie wprowadzać zbyt dużej abstrakcji. Aż rozejrzę się za jakimiś niepotrzebnymi ramami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł, chyba się też trochę zainspiruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda super - świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wlasnie zainspirowalo mnie to do pracy

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe pomysły! Wszystko wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger