6/13/2015

Diy. Papierowy worek

Witajcie!

Papierowe torby, worki coraz częściej goszczą we wnętrzach.. 
 Idealne do przechowywania zabawek, ale i nie tylko. Ekologiczne i praktyczne.
A do tego proste i tanie do wykonania.



Przedstawiam Wam krótki diy jak samemu można taką torbę zrobić.
Potrzebujesz:
- papier pakowny
- papier ozdobny ( z jasnym motywem)
- torba papierowa (moja z Ikea, jest sztywna, dzięki czemu worek jest stabilny)
- klej,  taśma, nożyczki, marker

Na początku rozklejamy papierową torbę i rozcinamy jeden bok, żeby zrobiła się płaska.
Następnie rozkładamy na podłodze papier pakowny, na niego kładziemy torbę papierową i potem papier ozdobny lewą stronę (białą) na górze.

Bierzemy karton i owijamy go tymi trzema warstwami papieru, tak jakbyśmy pakowali prezent. Uwaga: dajmy trochę luzu, mocno nie ściskajmy kartonu, aby można go później wyjąć bez uszczerbku na papierze ozdobnym, który będzie widać na zewnątrz. 


Gdy skleicie dno naszego worka, wysuwamy karton i sklejamy brzegi. Ja zrobiłam to taśmą, ale estetyczniej jest klejem. Następnie wywijamy brzegi na zewnątrz. Na koniec markerem robicie wzór, rysunek, który Wam się podoba. Można też użyć klejącego papieru, wycinanek..


Ja wybrałam kropeczki, ale potem pomyślałam o trójkątach. Na szczęście tył worka jest nie zapisany, więc mogę go zadrukować trójkącikami:) 
Worek ma potrójną warstwę papieru, więc jest stabilny i dobrze się trzyma. Zrobiłam mniejsze tylko z podwójną warstwą i również fajnie się wytrzymują to, co do nich włożymy.







A tutaj propozycje dekorowania Waszego własnego worka.
Ciężko było mi się zdecydować.



blackheart1



sacos-Tellkiddo-16
źródło

Papierowe worki
źródło

Polecam do dziecięcego na pluszaki lub inne zabawki... Mój worek stoi na razie u mnie i służy do trzymania papieru:)
Mam nadzieję, że instrukcja jest czytelna i dacie radę sami stworzyć designerki worek z papieru.

Pozdrawiam i ściskam...

Miłego weekendowania!!

Kasia

41 komentarzy:

  1. Super pomysł, bardzo mi się podoba i wykonam na pewno:) Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu super pomysł i wykonanie, takie torby papierowe chodziły za mną od dawna, ale nie wiedziałam jak się zabrać za ich wykonanie tak, żeby były stabilne, dzięki za podpowiedź, odgapię na pewno :-))))) , miłego dnia :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, świetna ozdoba! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry Kasiu!
    GENIALNE! - jak to w kultowym serialu o wujcie i plebanie, zacytuję Czerepacha: geniuszzzzz!
    tez będę miała taką torbę :)
    pozdrawiam truskawkowo i piwoniowo (jeszcze u mnie kwitną)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu..Dziękuję za komentarz..Proste rzeczy są najlepsze. Rób koniecznie! Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Nie ma co...mega pomysł! I świetne wykonanie oczywiście! :)
    Pozdrawiam sobotnio!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i kreatywny pomysł ! Bardzo mi się podoba :)
    Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, zawsze mi się podobały te worki, ale cena była dla mnie za wysoka, a teraz wiem co zrobić by mieć swój wymarzony worek, pięknie, dziękuję!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu.. Polecam szczerze. Worek jest stabilny, nie przewraca się i jest fajną ozdobą:)

      Usuń
  8. Ja trzymam w takim worku butelki z wodą mineralną, które niekoniecznie zdobią kuchnię. Świetne torby zmontowałaś, fajne malunki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u mnie:) Cieszę się, że odwiedziłaś blog.. Fajny pomysł na trzymanie butelek:) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Jajku! Te worki są cudne! Bardzo w moim klimacie :D
    Wybierasz się może na kolejną edycję projektu Design Udomowiony do Wrocławia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam łatwe do zrobienia.. Jeszcze nie waham:)

      Usuń
  10. Super pomysł! Wykonanie równie fajne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu - bomba! chwila i masz świetny dodatek plus zaoszczędzone pieniądze! jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł i świetne wykonanie.Ja jestem zwolenniczką wszelkich koszy i pudełek,więc jak najbardziej jestem na TAK!!!!!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Proste pomysły to najlepsze pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pomysły :) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pewnością wykorzystam Twój pomysł ;) muszę nagromadzić co potrzebne i do roboty! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny pomysł:) że też na niego nie wpadłam....mam do tej pory jeden taki papierowy worek z odzysku któy nadal czeka na dekorowanie;) skorzystam z twojego pomysłu i inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Jaki musi być wymiar paperu na wieksza torbę? :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł genialny! Niby taki prosty... a tyle toreb papierowych się wyrzuciło :) Instrukcja z pewnością się przyda :) Cieszę się, że tu trafiłam! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Skorzystałem z kursu, wyszła boska torba, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiłam. Wyszły super! W końcu zabawki córki choć wieczorem są w jednym miejscu. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę fajnie wyszły te torby. Schludnie i nowocześnie. Chyba już wiem w co zaangażuje dzieci w przyszły weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba takie rozwiązanie! Szczególnie będzie przydatne jako kosz na zabawki dla mojej córki. Wpadł mi do głowy jeszcze jeden ciekawy pomysł. Torba papierowa może służyć, jako pojemnik na zbieranie nakrętek w celu akcji charytatywnych!

    OdpowiedzUsuń
  23. A dało by się po prostu owinąć torbę z ikea z kartonem w środku tymi dwiema warstwami papieru? Czy efekt byłby słaby?

    OdpowiedzUsuń
  24. zrobione ����

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger