5/05/2017

Lampowe nowości i DIY



Gdy budowaliśmy nasze dom, a raczej  dobudowaliśmy piętro parę rzeczy poszło nie tak… Myślę, że prawie każdy zmieniłby w swoim domu kilka rzeczy. My zaplanowaliśmy m.in. za mało oświetlenia oraz wybraliśmy złe lampy ( bo tanie).  W końcu rozprawiliśmy się i z tym problemem.
Nie pokażę starych lamp, bo dawno o nich zapomniałam. Teraz mam nowe i a za starymi nie tęsknię.J
Wiem, wiem…kolejna rzecz z Ikea, wiem…ale cena czyni cuda i poza tym podoba mi się prosty design tej lampy. Wybraliśmy czarną do części jadalnianej i białą do części wypoczynkowej salonu.  Zawsze mogę je 
zamienić J









Miało być DIY, więc podaję przepis na lampę, której wcześniej nie planowano, nie chcesz przebijać się przez płytę kartonowo-gipsową, nie masz możliwości podpięcia się do przewodów elektrycznych. Co zrobić? Kupujesz kabel, wtyczkę, włącznik, kołki i haczyki. Resztę widać na zdjęciach. Nasza lampa wisi nad stołem podwieszona na haczyku pod sufitem i od teraz nastała jasność nad stołem. Dziwię się, że wcześniej mogliśmy funkcjonować  bez tego oświetlenia.














Trzecia lampa samoróbka. Pokazywałam już ją w związku z tym postem. Stary abażur przywieziony z mojego rodzinnego domu, który zawsze tam był J Przewód z lampy nad stołem i gotowe… 



 Poza tym w końcu udało mi się zrobić zdjęcia, które mogę wstawić na bloga. 
 Tak więc życzę Wam pogody i słońca na cały tydzień. 
Pozdrawiam i buziaki!

Kasia


22 komentarze:

  1. uwielbiam designerskie oświetlenie! można patrzeć i patrzeć, chociaż lepiej na wyłączone ;D ostatnio kupiłam do kuchni miedzianą lampę... moje 3 miesięczne dziecko uważa patrzenie na nią za najlepszą zabawę ;D !

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Wasz DIY. Oryginalny ! Tego się trzymaj i nie przyznawaj, co było prawdziwym powodem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale to wygląda. My do niedawna nie mieliśmy pochłaniacza powietrza nad kuchenką, w którego funkcje wchodzi oświetlenie i teraz też się zastanawiamy, jakim cudem mogliśmy gotować bez tego dodatkowego oświetlenia? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sprytnie i stylowo zarazem :) Jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no no, pomysł zawieszenia czarnej lampy niezwykle sprytny :D

    Wpadnij na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne lampy, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampy z Ikea, jedna kupiona w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na zawieszenie lampy nad stołem - czasem własnie takiej lampy mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się zwłaszcza ta czarna lampa. Bardzo dobrze by wyglądała u mnie nad stołem w jadalni. Muszę takiej poszukać w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz modne sa te ledy kierunkowe na suficie albo te wpuszczane w sufit lampy. To dopiero ładnie świeci ale nie kazdy ma możliwośći.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rozwiązania jeśli chodzi o oświetlenie a widziałaś może plafony ? są mega fajne do takich nowoczesnych wnętrz. Mi bardzo się podoba takie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Są świetne te lampy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak, te lampy naprawdę są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne lampy, a zwłaszcza ta z ostatniego zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ułożenie lampy bezpośrednio nad stołem wydaje się nieistotne... do momentu, w którym masz ją zamontowaną w złym miejscu. U nas niestety lampa wisi w złym miejscu :( Teraz robimy poprawki, zamawiamy materiały ze stron www i będzie już pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie lampy są świetne

    OdpowiedzUsuń
  17. Aranżacja bardzo mi się podoba. Lampa robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger