10/18/2014

Drucikowy spontaniczny post


Witajcie! 
Dzisiaj szybki post, bo goście dziś do nas zjeżdżają. Dobrze, że zdjęcia sobie wcześniej przygotowałam. Pisałam już wcześniej, co można zrobić z wieszaka z drutu tutaj! oraz koszyki tutaj.
 Drut jest świetnym materiałem do stworzenia ciekawych rzeczy. 
Lubię jak coś wychodzi spontanicznie i bez planu. Tak właśnie było z tym świecznikiem. 
Wszystko zaczęło się od przedstawienia szkolnego Hani pt. Czerwony Kapturek. Dostała rolę owada i mogła sobie wybrać, kim chce być. Żadne tam motylki, biedronki i pszczółki...Otóż Hania będzie muchą..sama tak wybrała :) Śmiać mi się chciało. Po prostu oryginalny wybór, tak samo oryginalny jak moja Hania :) Strój składa się z szarych rajstop, czarnego swetra i skrzydeł. No właśnie te skrzydła zostały zrobione z drutu i moskitiery. Resztki drutu wykorzystałam do zrobienia świecznika.
A potem w necie znalazłam podobne. 
Miłego oglądania.






Poniżej to, co znalazłam w Pinteresie : świeczniki, a także sposoby na przystrojenie świeć drutem.


Serdecznie pozdrawiam i do następnego razu.
Trzymajcie się ciepło.

Kasia

4 komentarze:

  1. Pomysłowa ta Twoja córka ;) A świecznik - ciekawa sprawa! Podoba mi się, że napisałaś, że najpierw zrobiłaś świecznik, a potem znalazłaś podobne w necie. Mam wrażenie, że w Internecie jest już wszystko. Czasami coś fajnego wymyślimy - mówię do Wojtka "świetny pomysł! ciekawe czy ktoś już na to wpadł?", sprawdzamy w necie i okazuje się, że już jest ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie, że wszystko zostało już wymyślone..co nie oznacza, że można się tym inspirować i tworzyć własne rzeczy.. :)) pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Genialne!!!!!drut mam tylko siąść i zrobić takie cudo!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger