5/13/2014

Jaki kosz na drewno..?

Jestem szczęściarą , bo posiadam w salonie kominek. Przytulnie jest zimowym wieczorem siedzieć przy kominku, pić swoją ulubioną herbatkę i czytać książkę. Niestety nie ma mam kosza na drewno. Przydałby się na tyle duży, aby nie było potrzeby wychodzić na zewnątrz po następne drwa.  Kiedyś chciałam wiklinowy, tylko nie spotkałam odpowiedniego. Chodzi mi o kształt, kolor i wiklinę, z której byłby zrobiony. Znalazłam kilka inspiracji. Nie tylko wiklina fajnie wygląda. Spójrzcie. Może komuś również się spodobają.

BAWI07_giant_log_basket_garden_trading

Ferrum Log Storage Basket

Jute log basket

baskets and container

Log store plantabox

Rectangular Rattan Log Basket With Wheels

basket-fireplace

Warm textiles and burning fire in this cozy fireplace setting by The White Company.

Fajne zdjęcie...Nic tylko siadać i relaksować się...
Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Ja posiadam prostokątny kosz wiklinowy z rączką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam... To jednak takie kosze można gdzieś dostać.. Ciekawe gdzie został kupiony...
      Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Zajrzyj tutaj, mają ciekawą ofertę. Ja się z tej stronki zaopatrzyłam :)
      http://qdecor.pl/salon-i-przedpokoj/akcesoria-kominkowe/
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. druciany jest świetny!choć skrzynka an kółkach tez fajnie się prezentuje:)
    pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że w Polsce ich nie kupisz.. Może kiedyś trafię na ten jedyny :)
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Hej, fajne masz propozycje, ale do eleganckich pomieszczeń proponuję coś bardziej klasycznego, np. to: qdecor.pl/salon-i-przedpokoj/akcesoria-kominkowe/kosz-na-drewno-chimo,produkt202/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger