6/10/2017

Gdańska miejscówka..w kamienicy

Kolejna wyprawa do Gdańska i odkrywanie bogatych atrakcji Trójmiasta..
Szczerze polecam Eksperyment i plażę Orłowo...dla tych kto nie był..
Ale głównie chodzi mi o mieszkanko w kamienicy, na trzecim piętrze na strychu.. Zapach
kamienicy na klatce schodowej i na samej górze mieszkanko na poddaszu.
Czyste, urządzone ze smakiem i nieprzypadkowo.. Hanka już zamówiła białą cegłę do pokoju,
jak tylko Janek się wyprowadzi.. :)
Sami oceńcie..














Lubimy podróżowanie :))



Do następnego  !
Kasia


52 komentarze:

  1. Wnętrze bardzo ładne, ale najbardziej spodobał mi się ten kaloryfer w starym stylu. Po prostu je uwielbiam, zwłaszcza malowanie żeby dopasować do wystroju. Szkoda, że ludzie wymieniają je na bardziej nowoczesne, te stare mają swój czar ;)
    PS. Zapraszam też do siebie na rabatdladomu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cegła, cegłą ale kaloryfer i pasująca do niego tapeta najlepsze ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne mieszkanie - bardzo podoba mi się ścian za łóżkiem w sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne mieszkanie, bardzo mi się spodobało, lubię takie małe kameralne wnętrza. Kaloryfer klasyczny najlepszy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieszkania w kamienicach są piękne, wysokie sufity, jasne pomieszczenia plus świetny kolaż nowoczesności i klasyki. Wyeksponowanie ceglanej ściany - super pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wnętrza. Zaprojektowane i urządzone ze smakiem. Bardzo mi się podoba. Mógłbym w takim mieszkaniu zamieszkać i dobrze bym się w nim czuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem przytulne mieszkanie. Zastanawiam się tylko nad temperaturą na poddaszu, czy aby nie za gorąco tam w lato.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Gdańsk, chciałabym się tam kiedyś przeprowadzić :D Mieszkanko naprawdę przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest dowód na to że mieszkanie w kamienicy nie musi być złe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę napisać inaczej jak- pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamienice kojarzą mi się głównie ze starymi, zaniedbanymi, stęchłymi mieszkaniami. Jak widać, niepotrzebnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wygląda. Bardzo podobają mi się metamorfozy mieszkań w kamienicy. Mają one jakiś taki potencjał, że po remoncie wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Również uważam że mieszkanie w kamienicy idzie naprawdę bardzo ładnie odrestaurować, wystarczy mieć tylko dobry pomysł. Bo takie mieszkanka mają swój niepowtarzalny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wystrój. Bardzo mi się podoba. Podczas następnego remontu mieszkania muszę zastosować coś rewolucyjnego. Jakieś ciekawe kolory ścian minimum.

    OdpowiedzUsuń
  15. Również bardzo mi się podoba to wnętrze. Ależ to trzeba mieć wyobraźnię żeby coś tak ładnie wyglądającego wymyślić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne wnętrze. Bardzo nowoczesne i jasne. To co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi również bardzo się podoba. Fajnie to zostało przemyślane w ogóle najpierw. Nie wiem czy ja bym coś takiego zaprojektowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna renowacja. Ładnie zrobione wnętrze. Aż chciałoby się mieć takie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubimy takie pomysłowe wnętrza :) natomiast co do kaloryfera to jest mój koszmar dzieciństwa :-) ciągle słuchałam: uważaj głowę rozbijesz...

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wnętrze! Podoba mi się.
    Ogólnie bardzo fajny ten blog. Czekam z niecierpliwością na więcej wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy projekt. Zawsze mnie fascynują typowe mieszkania w bloku wyremontowane tak, że wyglądają niemalże jak apartament. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super to wygląda ;) zdjęcia bardzo ładne, a aranżacja jeszcze większa ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ależ przytulne mieszkanko :) aż chciałoby się tam zamieszkać:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne wnętrze. Chciałbym w takim zamieszkać. Można się tu nieco zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo nowoczesne propozycje, myślę że jeśli ktoś chce bardzo odświeżyć swój dom to powinien tutaj obowiązkowo zajrzeć, wnętrze odstaje bardzo od starodawnych standardów. Minusem jest to, że na jednym zdjęciu widać cegły co niestety psuje cały efekt

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mieszkam w kamienicy, strasznie wysokie budynki to są. Na prawdę fajne są takie zabytkowe i jeszcze jak ktoś sobie urządzi wnętrze klasyczne to na prawdę można się fajnie poczuć w takim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo nowocześnie urządzona kamienica podoba mi się zawsze jak byłam w kamienicy to to wyglądało tak staro a tu proszę taka odmiana żadnych dywanów na podłodze tylko panele plus dywaniki pod niektóre elementy. Ładnie wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo nowocześnie i przytulnie urządzone mieszkanko. Cała aranżacja podoba mi się i kilka elementów z tego mieszkania sam bym wprowadził do swojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mieszkanko wygląda bardzo przytulnie i jak na wyjazd nad morze jest boskie, ciekawi mnie bardziej jak cenowo to wygląda i czy trzeba rezerwować rok na przód :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne wnętrze. Jak widać nawet w kamienicy można mieć fajne mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta cegła na ścianie to pozostałość po starej kamienicy jedyne co zostało i fajnie że ktoś to zostawił bo nadaje klimat.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super kamienica raz byłem u swojej babci bo też mieszka w kamienicy to też u niej panuje taki klimat inny wysokie budynki piece kaflowe dywany robi to właśnie taki fajny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kamienice mają w sobie coś ciekawego, taki urok. Szkoda tylko że większość jest w opłakanym stanie i raczej nie zachęcają do zamieszkania :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się zaprezentowane przez was mieszkanie. Szkoda że takich kamienic już nie przybywa, wg mnie były lepsze niż blokowiska ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi sie podoba to mieszkanie jest super, sama chciałam coś wynająć ale ceny mnie bardzo wystraszyły jeszcze w porównaniu do wykonania tych wnętrz, myślę że wynajmujący troche przesadzają, bo rozumiem że za takie mieszkanie można chcieć dużo ale za "mieszkania" gdzie jest ciemna kuchnia z jedną szawką i starą jak świat gazówką bez tv no jednym słowy rudera, tego nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  36. To prawda ludzie chcą duże pieniądze za bardzo skromne mieszkanka/ pokoje, śmieszne jest to że tydzień nad Polskim morzem czasami wychodzi drożej niż tydzień za granicą, np. Egipt

    OdpowiedzUsuń
  37. Niewielkie mieszkanie ale urządzone z myślą o przestronności, bardzo mi się to podoba :) Co do tych cen to naprawdę macie racje. Tydzień nad polskim morzem równa się tygodniowi we Włoszech..

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie się to prezentuje i to jest dowód na to, że mieszkanie w kamienicy też może być piękne.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny projekt. Aż chciałoby się zamieszkać w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Małe przytulne mieszkanko, miło dla oka urządzone. Cegiełki faktycznie nadają klimatu ;) Jednak jak dla mnie trochę za małe :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo elegancko w środku, podoba mi się ten klimat który panuje tak nowocześnie. Lubię takie wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładnie urządzone. Wygląda jednak na bardzo małe mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Niewielkie ale takie przytulne wnętrze. Według mnie bardzo fajnie się urządziłaś, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam kamienice! Bardzo bym chciała w jakiejś mieszkać..

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładne wnętrze, dokładnie takie, jakie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny styl ! Super zdjęcia i wykończenie, nic tylko pogratulować !

    OdpowiedzUsuń
  47. Uważam, że styl jest naprawdę bardzo ciekawy. Poza tym każde zdjęcie ma to coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładne, klimatyczne wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  49. Tak właśnie wyobrażam sobie moje przyszłe mieszkanko!

    OdpowiedzUsuń
  50. klimatyczne wnętrze, bardzo podoba mi się ceglana ściana.

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger