7/18/2015

Pojemnik na biżuterię- before/after

Właściwie to nie był pierwotnie pojemnik na biżuterię, ale na te pachnące suszki.. Zapomniałam nazwy.. Jednak jak zobaczyłam to pudełeczko w sklepie wiedziałam, że je przerobię. Spodobało mi się wieczko i te a'la marokańskie wzory.. Oryginalny kolor nie za bardzo mi pasował, więc dałam go przemalować mężowi na biało. Oczywiście przy okazji malowania mebli dla dzieci..
Efekt podoba mi się...Jak biały kolor mi się znudzi znów je przemaluję:)









Mała rzecz, a cieszy. To lubię..

A co do pokoju dzieci.... Meble już stoją. Ściany pomalowane. Pościel uszyta. 
Trzeba uporządkować wszystkie zabawki, pozawieszać półki i doprowadzić pokój do stanu używalności :)

Tymczasem pozdrawiam i słonecznego weekendu życzę!!

Kasia



11 komentarzy:

  1. Pojemnik super, też bym przemalowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam pojemiczek to już prawdziwa rewelacja, ogromnie podoba mi się ten wzorek na pokrywce, a w bieli prezentuje się znacznie lepiej - aż zazdroszczę :)))
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzorek właśnie przyciągnął moją uwagę:) Pozdrawiam Marysiu!

      Usuń
  3. Piękna szkatułka, a po zmalowaniu prezentuje się cudnie :)
    Udanego weekendu Kasiu!
    M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkatułka za jedyne 5 zł...Lubię takie metamorfozy:) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. W kolorze białym prezentuje się zdecydowanie ładniej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna szkatułka :) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda w bieli, bardzo dobrze, że go pomalowałaś :)
    uściski Dżasta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyszedł! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger