7/02/2014

PóŁkowa Moda

Pogoda nie sprzyja na mnie dobrze,czyt. brak weny twórczej, a może po prostu lenistwo :)  Dzisiaj mam dzień lenia, ale mimo tego przysiadłam do napisania posta . Może jutro będzie lepiej?
Dziś na tapetę wzięłam półki i półeczki.
Oczywiście mam jeszcze miejsce w domu, gdzie mogłyby zawisnąć. Poniżej zobaczcie, jakie półki wpadły mi w oko.  

KUBECZEK Z LITERKĄ-Bloomingville-02


Shelves by Outofstock


love the shelves

Shelves

shelving

these shelves

Honeycomb shelves

String Shelves

Tak oto macie przegląd "półkowej" mody. 
Mam nadzieję, że w końcu prawdziwe lato do nas zawita. Będzie więcej energii do działania i więcej pomysłów.
Trzymajcie się słonecznie!

Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger