12/18/2014

Dziadkowo-orzechowo

 Dzisiaj przypomniałam sobie o orzechach...Okazało się, ze mam ich cały koszyk (dostałam je od mamy) i postanowiłam je wykorzystać do mojej wizji " naturalnego wystroju". Można je powiesić na choince, użyć do zrobienia wianka lub świecznika. Przecież wystarczy tak niewiele, aby stworzyć prostą i niebanalną świąteczno-zimową dekorację.




Można zrobić świecznik z koszyczka lub słoika. Jakaś tasiemka, zielone gałązki lub szyszki i gotowe.


Miał być post dziadkowo - orzechowo, a oto mój dziadek renifer...w świątecznym czerwonym kolorze.. Ostatnio pokazywałam go na początku mojej blogowej przygody..o tutaj



 

A my odliczamy czas do Świąt


Ściskam!

Kasia


17 komentarzy:

  1. No własnie, a ja zapomniałam o orzechach, ciągle je widzę w sklepie i zapominam kupować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że fajny i niedrogi pomysł na urozmaicenie pomieszczenia:) Pewnie w dalszej mierze przegrałbym z zamiłowaniem do orzechów i połowę dekoracji bym zjadł, ale to już taki szczególik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu :) Renifer - dziadek do orzechów świetny! Ja jeszcze nie kupiłam orzechów, ale muszę nadrobić tą zaległość :))
    Dekoracje z orzechami wyglądają uroczo :) - świetnie to wymyśliłaś!
    Buziaki :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten dziadek-renifer :D Orzechów mam dużo, też je chętnie wykorzystuję do dekoracji jesienno-zimowo-świątecznych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację Kasiu, czasem niewiele potrzeba do stworzenia miłego, świątecznego klimatu...a może powinnam powiedzieć, że tylko lub "aż" - pomysłu. Renifer fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziadek do orzechów piękny! A same orzechy to świetny pomysł na dekoracje, rewelacyjnie się prezentują w drewnianej misce lub koszyku jak u Ciebie! A do tego orzechy są zdrowe więc najlepiej jest je podjadać przez całe święta ;) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uważam, że orzechy to jedna z piękniejszych dekoracji, dodatkowym plusem jest to, że mozna je potem schrupać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł ,a dziadek-renifer cudny!
    pozdrawiam Cię Kasiu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger