8/20/2014

Drutowo-wieszakowo


Wieszaki z drutu - proste i zwyczajne, a świetnie nadają się do wyczarowania z nich czegoś oryginalnego.
Zebrałam kilka inspiracji - poniżej możecie obejrzeć. Postanowiłam jednak sama coś zrobić z takiego wieszaka. Dałam nura do szafy, znalazłam wieszak i do dzieła. Można by powiedzieć, że diy proste jak drut, ale sprawa okazała się nie łatwa. Miałam sprzęt do wyginania drutu, ale drut swoje i ja swoje. W końcu coś z tego wyszło, a dokładniej co? To zobaczcie sami :)  



 photo wirehanger2_zpsf57fafca.jpg

 photo wirehanger1_zps45212654.jpg
źródło

Oto moje dzieło :))
Plusem jest to, że można go powiesić prawie wszędzie, gdzie się chce. Prawie..:)








Dziś ostatni dzień ! Zapraszam na CANDY !!!

Pozdrawiam!
Jeszcze dwa dni i weekend:)

Kasia



16 komentarzy:

  1. Fajne, przybornik jak znalazł :) Pozdrawiam http://karo-dekor.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu wiem jak to nazwać... przybornik pasuje :) zaglądam.. Buźka

      Usuń
  2. No super ci to wyszło!!!! Ja ostatnio miałam podobny wieszak i też próbowałam go powyginać ale coś mi nie szło i go wywaliłam ;p
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba w to włożyć trochę wysiłku...:) ściskam!

      Usuń
  3. Bardzo fajnie Ci to wyszło. Podoba mi się to na tyle, że pewnie bym sobie takie coś zrobiła, gdybym tylko miała gwoździa, na którym mogłabym to zawiesić. Niestety gwoździ mam deficyt.
    http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trzeba zaangażować jakiegoś męskiego osobnika..:) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. fajny pomysł z tymi wieszakami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł świetny, lubię takiego rodzaju rzeczy:) Widzę, Moja Droga że masz u siebie ścianę z czerwonej cegły, ja ostatnio u siebie na blogu pisałam o ścianach z cegieł. Zapraszam, jeśli jesteś zainteresowana :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu! Moja "ściana" to kominek z czerwonej cegły :) Przesyłam serdecznie pozdrowienia!

      Usuń
  6. Niby tylko druciany wieszak, a jak fajnie wygląda we wszystkich aranżacjach - super pomysłowo :)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marta! Uniwersalny ...prawda..:)? Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ja też lubię te wieszaki :) Ale są sztywne i trzeba się napocić by je odkształcić:) Twój wieszak świetny jak i wszelkie inspiracje:) Pozdrawiam z deco-szuflada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak piszesz...trzeba sie nieźle napocić.. Pozdrawiam.Zapraszam ponownie do mnie..:)

      Usuń
  8. Świetne inspiracje i pomysły:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger