6/11/2014

Mus to Mus

Sezon truskawkowy jest już na całego.Całą rodziną uwielbiamy truskawki. Chcąc zachować ich smak na zimę postawiłam na przetwory. Nie chciałam zamrażać truskawek, ponieważ nie mam dużej zamrażarki. Wpadłam na pomysł zrobienia musu. Na stronie twojemoje znalazłam przepis i praca ruszyła.






Oto efekt pracy. Mus jest super dodatkiem do lodów waniliowych, naleśników i jedzenia w czystej postaci:)
Słoiczki już musiałam ukryć, bo nie wytrzymałaby do zimy ;)


Smacznego!
Kasia
***

2 komentarze:

  1. ależ smakowicie to wygląda.Uwielbia truskawki w każde postaci. Przez ostatni tydzień pobytu w Polsce raczyliśmy się nimi codziennie.Teraz zostały nam angielskie odpowiedniki:/
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej... jak po weselu?miło cię znowu czytać :) dzisiaj wekowałam kolejną porcję musu... buziaki

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger