4/02/2014

Kącik do pracy

Marzy mi się kącik, gdzie w spokoju i ciszy (to się raczej nie uda :)) będę mogła realizować swoje pomysły. Na razie kończy się to na etapie marzeń. Mam wprawdzie swoje miejsce, ale biuro z płyty a'la Bodzio to nie jest szczyt moich marzeń :) Jest więc kolejna rzecz, aby coś z tym zrobić.
W necie znalazłam kilka inspiracji, które wpadły mi w oko.




Desk Mf0200 by House Doctor



Rustic-style home office | French vintage design room ideas | Design | PHOTO GALLERY | Housetohome.co.uk

Ostatnie zdjęcie to mój typ nr 1. Trochę vintage, trochę scandi. Lekko, naturalnie i swobodnie.
Pozdrawiam!
Kasia

2 komentarze:

  1. Mnie też się takie miejsce marzy. Choćby maleńkie ze stołem na kozłach i grafikami, typografiami na ścianie.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc marzenia trzeba zacząć spełniać... :) Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger