9/09/2015

DIY. Wieszak na ubranie.

Witajcie!

Miałam w poniedziałek napisać ten post, a tu już środa.. Czas leci nieubłaganie, zwłaszcza jak ma się dwoje dzieci, kiedy każde trzeba odwieźć do przedszkola lub szkoły, a godziny zajęć za nic nie chcą się pokryć.. 

Przedstawiam Wam małe zrób to sam..
Do rzeczy. Potrzebujecie:
4 drążki 
ok. 1 m sznura
nożyczki



Drążki układamy tak jak na zdjęciu i związujemy razem sznurem. Następnie stawiamy konstrukcję pionowo i rozkładamy kije je na boki. Ten sposób jest najlepszy, a wieszak jest stabilny i nie rozjeżdża się. Nogi wieszaka można rozkładać pod różnym kątem.



I gotowe!


Plakat na ścianie to wygrana w konkursie Heca Studio.

Jak Wam się podoba takie rozwiązanie?
Drążki można oczywiście pomalować na inny kolor. Ciekawie wyglądałby cały czarny. 
Można domalować drążkom skarpetki lub pozostawić w naturalnym kolorze, jak ja.

Mam jeszcze jeden pomysł z tej serii, ale tu nie obędzie się bez pomocy mojego Stolarza:)

Pozdrawiam serdecznie!
Super środy życzę!

Kasia




61 komentarzy:

  1. Pomysł świetny, wieszak wygląda bosko.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie to wygląda. A jak ze stabilnością? Można na nim zawiesić parę kurtek zimowych, czy raczej jest na lżejsze okrycia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie też mnie zastanawia stabilność - nie rozjeżdża się? Bo sam pomysł super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zwiążesz tak jak pokazałam to nie.. Pozdrawiam Olu!

      Usuń
  4. Super Kasiu, tak prosto a tak pieknie :)
    Miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym dorobiła czarne skarpetki - wtedy zyskałby na uroku:)
    Ale pomysł świetny - uwielbiam naturalne materiały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o skarpetkach...tylko nie starczyło czasu.. :)

      Usuń
  6. Bardzo elegancja ozdoba do domu! Cudowne wykonanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki wieszak tipi .. Bardzo mi się podoba :-) Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tipi...dokładnie Dzięki Dorotko! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Bardzo prosty, oryginalny i efektowny! Po prostu super, zwłaszcza, jak się ma na niego miejsce :) Ja bym dodała jeszcze do środka druciany kosz na parasole, np. tak: http://jysk.pl/przechowywanie/kosze-itp/kosze-plecione/kosz-na-smieci-kontor-sr31-x-w31cm-metal.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście można go jeszcze trochę poadresować.. To tylko kwestia potrzeb i pomysłu :)
      Ściskam!

      Usuń
  9. Prosty i fajny pomysł, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A dla dzieciaków, można za pomocą koca w każdej chwili zmienić w tipi :) Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam, jak Dorotka z Zielonego Domku napisała, że przypomina tipi:))

      Usuń
  11. No i proszę jaki wyszedł dizajnerski gadżet i w stylu skandynawskim na dodatek!
    Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł!!!!zgadzam się z karmelowa- wyszedł ci dizajnerski gadżet:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. W prostocie jest siła!!!! Bardzo fajnie się prezentuje i jest praktycznie- czyli wszystko to co lubię:) A powiedz mi te drążki to normalnie w castoramie dostałaś? Musiałaś je przycinać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to drążki, jakie możesz kupić do grabi. Mają chyba 1,50m Nie nie przycinałam. Dzięki!

      Usuń
    2. Dzięki Kasiu za odpowiedź:)

      Usuń
  14. bardzo fajny pomysł, wieszak prezentuje się czadersko:) Ja ostatnio też zakupiłam kilka drążków, ale planuje zrobić z nich coś całkjowicie innego:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu...ja też mam w planie jeszcze coś z drążków zrobić:) Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Piękny! PRZEpiękny nawet! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne diy :) Gratuluję pomysły...dla mnie boski! Może odgapię do sypialni na szlafroczki? :)
    Miłego dnia, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta śmiało.... Na szlafroczki idealny! Ściskam!

      Usuń
  17. Piękne, proste,drewniane :)
    Pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
  18. wieszak wygląda szałowo, w prostocie siła!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny i praktyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzień dobry!
    Ha! ekstra dizajnerski wieszak, niczym z Mediolanu :P - widziałam taki z trzech trzonków, o dziwo też funkcjonował stabilnie.
    A jak się znudzi to można złożyć, przerobić na Tipi albo oflagować balkon ! :)
    No ostatecznie jakieś wschodnie sztuki walki zacząć uprawiać
    pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oto chodzi..jak się znudzi...to rach ciach i nie ma..Wtedy nowe diy wymyślę:)) Bużka!

      Usuń
  21. Super pomysł, jednak zabiera on trochę miejsca...A takie tyczki to można chyba kupić jako rękojeści do narzędzi ogrodniczych i zmiotek, nadadzą sie chyba, nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to są drążki do grabi...Kupiłam w Brico.

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Dzięki Marta.. Fajnie prezentuje się też jako dekoracja w pokoju.

      Usuń
  23. Super sprawa :) taki oryginalny ten wieszak. Jest minimalna tylko szansa, że ktoś będzie miał taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Banalnie prosty a taki fajny pomysł :)
    pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzialam na Pinterest podobny, chyba Emily Henderson robiła i OCZYWISCIE przypielam. Bo to super wieszak jest!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś przemknął mi taki wieszak w P. Więc jak zobaczyłam drążki, to wzięłam się do dzieła. Super wygląda to prawda!

      Usuń
  26. Prosty i efektowny pomysł. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super to wygląda! :-) Ale ja chyba mam zbyt dużo kurtek na takie rozwiązanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest świetny!ogromne brawa za pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  29. za taki wieszak w designerskim sklepie trzeba by zapłacić niemałe pieniądze! Świetny pomysł, u mnie by się nie sprawdził bo nie mam miejsca na stojący ale mamy piękny stary wieszak na ścianę z drewnianymi "wpijanymi" haczykami, niedługo zacznę u siebie zamieszczać zdjęcia z naszego starego domku i na pewno nie zapomnę pokazać wieszak:)
    Ps zakochałam się w chyba wszystkich ławkach z któregoś z Twoich poprzednich postów:) mam taką starą ławkę i nie zamieniłabym jej na najwygodniejsze krzesła od projektantów:) Czekam niecierpliwie na kolejne inspiracje!
    pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twoje mieszkanko..Pokaż koniecznie! Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  30. Świetny pomysł, uwielbiam takie proste, a przy tym bardzo efektowne rozwiązania! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny wieszak, wygląda niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger