5/26/2015

Wracam..

..do domu, zwykłych obowiązków, do rzeczywistości. Wyjazd wyjątkowo udany pomimo deszczu.. Dzieci świetnie zniosły podróż i nasze wojaże po starówkach Poznania, Pragi i Wrocławia. Fajnie patrzeć na świat ich oczyma i dostrzegać takie rzeczy, na które nie zwrócilibyśmy uwagi.
Relacje już wkrótce. Ciężko wejść w rytm życia, ale wakacje się skończyły ( przynajmniej ta cześć, bo na pewno jeszcze wyjedziemy). Zresetowałam się kompletnie. Świeżym okiem patrzę na dom, okolicę, na życie. To nic, że skalniaki zarosły, jeszcze dużo do prania i jeszcze więcej do prasowania.. 
Mam więcej siły i bardziej mi się chce:) Ciekawe jak długo:).. Chyba na prawdę byłam zmęczona rutyną, moim miastem i ludźmi.. Zobaczyłam kawałek innej Polski... kawałeczek Czech..


Powoli ruszam...A tymczasem pokazuję moje ostatnio wygrane candy u Iwony - Dekormaniaczka..
Lampiony posłużyły mi jako wazoniki na kwiatki. Większość z nich jest po prostu zielskiem, które przeważnie usuwamy. Przyjrzałam się im i można spotkać naprawdę ciekawe okazy:)












Do wygranej Iwonka dołożyła podkładki.
Bardzo mi się podobają.

Dziękuję Iwonko za wszystko!



Pozdrawiam ciepło!

Uściski dla wszystkich!

Miło mi, że pomimo braku wpisów odwiedzacie mnie :)
Miło mi bardzo!

Buziaki!

Kasia

18 komentarzy:

  1. Dzień dobry Kasiu!
    Bardzo się cieszę, że wyprawa Wam się udała. A pogoda... no cóż chyba najważniejsi są ludzie z którymi się przebywa. To Oni tworzą atmosferę :) Bardzo się cieszę że wypoczęliście !!!!
    Fajne są powroty - szczególnie dla tych którzy tu na miejscu czekają :)
    Jak zwykle Twoja aranżacja mi wpadła w oko - niby nic, a jednak nowy duch, nowy look :)
    pozdrawiam, ściskam i życzę miłego dnia
    "do następnego"
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu za miły komentarz..Ruszam!

      Usuń
  2. Fajnie się tak zresetować.
    Świetne wazoniki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wyjazd się udał. Pieknie zastsowałaś te słoiczki, swietna wyszła z tego dekoracja :))
    Milutkiego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiło się radośniej w salonie:) Buźka!

      Usuń
  4. Witaj , lampiony- wazoniki super, też kiedyś wieszałam buteleczki, może czas do tego wrócić, bo kwiecia wokoło dużo , wystarczy i jakiś chwaścik nie umniejszając ich urodzie przecież, ha h a ha, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoje buteleczki:) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Witamy po przerwie! To dobrze,że odpoczęłaś i nabrałaś nowych sił do działania :)
    Aj na te słoiczki i ja miałam chrapkę ;p Gratuluję!
    Ja muszę czekać na swoje wakacje do końca lipca,oby tylko pogoda się udała bo to co teraz się u nas dzieje ...ręce opadają-leje i leje i leje...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda będzie!! Trzeba zaklinać to tAK BĘDZIE:)) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Witaj :-) Czekam na fotorelacje z Twojego wyjazdu :-) Lampiony bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że reset się powiódł :) Dobrze tak zwiać na momencik i zapomnieć o domowej rutyny.
    Wygranej gratuluję :), a i te chwasty piękne....sama zbieram! :)
    Pozdrawiam serdecznie, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz poczułam co to prawdziwy reset, mimo że wakacje z dziećmi nie należą do najłatwiejszych...ale o tym w relacji:) pozdrawiam Martuś!

      Usuń
  8. Pięknie wykorzystałaś wygrane lampiony od Iwony :) Cudownie się prezentują właśnie z polnymi kwiatami, po porostu super.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu urzekły mnie te Twoje dzbanuszki, wazoniki podwieszane! love!

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie oderwanie od codzienności zawsze dobrze robi. To bardzo fajnie, że dostrzegłaś rzeczy, które zwykle przy natłoku codziennych obowiązków gdzieś po prostu umykają. Ze wspomnieniami w głowie i radością w sercu zawsze lepiej się żyje :)
    A lampiony wykorzystałaś bardzo fajnie, warto czasem zmienić czemuś przeznaczenie.
    Prasowania współczuję, nie cierpię prasować :(

    udanego weekendu, Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wymyśliłaś :) Pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger