9/24/2017

Lampkowe nowości cz.2 - made by Zorki


Po długiej przerwie serdecznie witam... Jak widzicie blog zmienił szatę, ale nie jest TO  wersja ostateczna. Wymaga to sporo pracy z mojej strony, gdyż nie korzystam z niczyjej pomocy. Jestem samoukiem w tej materii, zresztą pewnie jak większość z Was.



Wracając do tematu posta. Nastąpiły kolejne zmiany oświetlenia. Tym razem wymieniliśmy kinkiety, które nam się kiedyś spodobały, a teraz nie pasują do całej reszty. Po prostu są zbyt nowoczesne.
Kupiliśmy trzy różne lampy i bardzo nam się podobają. To prawda są lekko nadgryzione zębem czasu, ale nic nam to nie przeszkadza. W końcu to nie pierwsza rzecz, która nie jest nowa.
Lampy Zorki zapewne są Wam znane. Mi od zawsze podobały się i w końcu jej mam...
Choć już chwilę, jak zostały powieszone, cały czas spoglądam na nie i nie wierzę, że już je mam.
Lubię takie małe radości..
Napiszcie co o nich sądzicie.O kinkietach made by Zorki.


















Mam do odsprzedania stare kinkiety. Może ktoś skupi.
Posiadam 3 sztuki.
Stan bardzo dobry.
Cena 49zł/szt




Szykują się kolejne zmiany i blogowe i mieszkaniowe.
Powolutku, bo nam się nie spieszy...



51 komentarzy:

  1. Szczerze to na pierwszy rzut oka myślałem, że to lampy wykonane z garnków. Nie mam pojęcia dlaczego, może dlatego że jestem szalony? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kasiu ! Zmiany u Ciebie na blogu , mi się podobają :)) Lampa bardzo fajna w przemysłowym klimacie, bardzo takie lubię !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowe kinkiety są fantastyczne!! Ja obecnie szukam fajnej lampy nad wyspę. Strasznie jestem ciekawa Twoich zmian!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne lampki. Mógłbym mieć takie u siebie. Efektownie to wygląda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle pomysłowo i efektownie - warto wykorzystać Twój pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To faktycznie trochę wygląda jakby było zrobione z garnków. Ale jak ktoś ma szare ściany to mi się wydaje taki design będzie pasował idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne są te lapmki mi się podoba taki styl chciałbym w domu sobie zrobić coś takiego ale własnej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się takie rozwiązania z lampami :) Są naprawdę pomysłowe i kreatywne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zastosowanie niektórych przedmiotów, wygląda to bardzo fajnie tym bardziej, że zrobione własnymi rękami

    OdpowiedzUsuń
  10. No, powiem szczerze że wnętrza prezentują się naprawdę ciekawie, fajna jest ta drewniana figurka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatni pomysł na lampę wygrywa w zestawieniu moim zdaniem. Tak prostego i fajnego pomysłu już dawno nie widziałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne pomysły! Chętnie co nieco przeszczepię do swojego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle efektownie - warto wykorzystywać Twoje pomysły, są genialne! Ostatnia lampa dosłownie chwyciła mnie za serce. Mąż wróci z pracy to muszę go namówić na zrobienie z takiej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam podobne kinkiety u siebie. Fajnie wyglądają ale chyba mało osób tak uważa, swoich też nie mogłam sprzedać, długo leżały zanim ktoś się znalazł. Mimo to powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też miałem coś podobnego, ale później wymieniłem na coś nowszego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie to wygląda i trzeba przyznać, że wcale to nie jest takie drogie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Inspiracje jak zwykle świetne:) Tą drewnianą figurkę widziałbym u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem lampy są świetne i przy okazji mam mega pomysł na moje nowe biure które jest w trakcie tworzenia, bardzo dziekuje za podsunięcie pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  19. Też szukam nowych kinkietów i może skuszę się na coś takiego jak pokazałaś. Fajnie to wygląda i na pewno będzie się idealnie komponowało z szarymi ścianami ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe koncepcje. Muszę którąś zastosować u siebie. Wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sprawa takie lampy, widziałem kiedyś coś podobnego tyle że ramie jej wysuwało się pneumatycznie i dopiero wtedy się zaświecało najlepsze było to że było ich kilka na korytarzu i zaleznie od której strony włączyłeś światło od tej strony zaczęły się wysuwać lampy, świetny bajer

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie to wygląda. Muszę coś w tym stylu wykombinować u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie metalowe klosze fajnie pasują do nowoczesnych wnętrz. Nadają klimatu, miałam kiedyś w całym domu takie i dopiero po czasie stwierdziłam że to były najlepsze lampy jakie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lampy mi się bardzo podobają, jestem przekonany że idealnie by się wpasowały do mojego biura, może namówie żone na małe zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobry pomysł. W biurze tez mogą ciekawie się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę namówić męża na zrobienie właśnie takich, świetnie będą pasować do stylu industrialnego w moim domu. Kilka tych lamp podkręci atmosferę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie przełamują klasykę wnętrza! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny patent wnętrzarski żeby dołożyć troche klasycznego zwykłego stylu, bardzo podoba mi się ta najmniejsza lampka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł na lampy, można by to fajnie wykorzystac na dworze

    OdpowiedzUsuń
  30. A ten metal sie nie nagrzewa i nie odkształca po czasie ? bardzo mi się podoba taki styl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe propozycje z tymi lampkami :)
    Ścienną bym chętnie powiesiła u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny sposób na urozmaicenie wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  33. fajnie wymyślone, bardzo nie typowe

    OdpowiedzUsuń
  34. A no zaskoczyłeś mnie, bardzo fajne lampki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooo... szczęrze przyznam że nigdzie takich lamp nie widziałam, ale bardzo fajnie wyglądają takie "podwórkowe" lampy w domu

    OdpowiedzUsuń
  36. To prawda super wyglądają takie lampki w domu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajnie wykorzystane przedmioty generalnie kreatywność level 100 :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne lampki. Myślę, że niektóre ładnie by wyglądały u mnie w biurze :)
    Kiedy kolejny wpis? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lampki są naprawdę bardzo fajne, polecam eksperymentowanie z ozdobnymi lampkami zrobionymi z rurek. Wyglądają naprawdę nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawa propozycja. Muszę pokombinować z czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też mi się podobają. Taka ścienna do sypialni jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta metalowa lampka na ścianie jest super. Fajna opcja, do tego miło światło delikatnie oświetla wnętrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Do tego wnętrza pasują bardzo dobrze. To co, że nadgryzione zębem czasu.. czasami lepiej wyglądają te stare rzeczy niż te zupełnie nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Rewelacyjnie urządzone wnętrze, miłe dla oka a pomysł z lampami jest bardzo fajny. Metal ciekawie wygląda w takiej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Trochę inspiracji do moje nowego mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  46. Super wpis jak i cały blog ;) Oby tak dalej, bo naprawdę w bardzo dobry sposób to prowadzisz

    OdpowiedzUsuń
  47. Takie lampki to bardzo ciekawa sprawa. Myśle, że będzie to inspiracją dla nie jednej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  48. wow... te kinkiety robią piorunujące wrażenie! Wysyłam linka mężowi ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger