12/30/2016

Kasia At Home 2016..


       Z okazji Nowego Roku chciałabym złożyć Wam serdeczne życzenia,  
w szczególności zdrowia, czasu i sił do realizacji Waszych planów i marzeń.

A tak minął mi 2016 rok, oby nowy 2017 obfitował w więcej ciekawych projektów :)





Dziękuję wszystkim, którzy wiernie odwiedzają mój blog i tym, którzy dopiero go poznali , tym, co jeszcze nic o nim nie słyszeli, a przypadkiem wpadli i zostali chwilkę dłużej- Witam Was Serdecznie.
Potwierdzam czytam wszystkie komentarze, choć nie na wszystkie odpowiadam tu się przyznaję, ale brak czasu mi na to nie pozwala.. Nawet nie wiecie, ile znaczy każde słowo i to, że chcecie podzielić się ze mną swoim zdaniem, uwagą.. 
Dziękuję za poświęcony czas.

Do zobaczenia w 2017 
B-U-Z-I-A-K-I

Kasia

30 komentarzy:

  1. A ja sobie myślę, że wcale nadchodzący 2017 nie musi być lepszy od kończącego się 2016. Przecież tak naprawdę zrobiliśmy tak dużo, złapaliśmy ogrom inspiracji i ludziom daliśmy jej wiele. Niech przynajmniej przyszły rok będzie taki jak ten!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe ten rok u ciebie wygląda, niech Nowy rok będzie jeszcze lepszy. Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Samych pięknych dni, Kasiu! Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dla Ciebie również wszystkiego szczęśliwego :)

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. dla Ciebie i najbliższych również samych pięknych dni, dużo radości i zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Samych dobrych dni w 2017 roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby nowy rok był lepszy niż poprzedni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No jak narazie to mi nie zapowiada się za dobrze. Od razu na nowy rok dodatkowe koszty.
    Musiałam zrobić sobie testy alergiczne, no i jak na złość wyszło, że mam uczulenie na pare rzeczy.
    No ale lepiej zacząć już leczenie, niż męczyć się z alergią nie wiadomo ile czasu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w Twoich poduszkach z uśmieszkami. Niby są wykonane prosto, bez żadnych urozmaiceń, ale to właśnie w prostocie tkwi piękno. Życzę kolejnych sukcesów i masy inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przydałyby się jakieś fajne nowe wpisy na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. extra wyglądają te pomalowane skorupki z uśmieszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo inspirujące fotki

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wróciłam, a ty uciekłaś ;) A tyle zmian i postów ciekawych tu widze. Po półtora rocznej przerwie mam co nadrabiac. Ściskam i czekam na kolejne. Magic Home

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne dodatki :) Bardzo ciekawy blog.

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda, blog jest naprawdę interesujący muszę przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  19. jest owszem tylko szkoda, że już dawno nie było żadnych wpisów :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Te uśmiechające się podusie są przepiękne! Chciałabym mieć kilka takich :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne biurko, no cudne !

    OdpowiedzUsuń
  22. Chrzanić biurko, chrzanić lampę, poduszki wygrywają wszystko! Muszę poszukać sobie podobnych wzorów, żeby urozmaicić sypialnię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę bardzo fajne poduszki, też mi się bardzo podobają , gdzie można takie coś dostać? Może mi ktoś coś powiedzieć ? Będę wdzięczna za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  24. Poduchy w punkt, są cudowne, bardzo fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  25. TAk, poduchy sa na wypasie. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger