Sposoby na opanowanie kabli.

Kable od telewizora, wieży, kina domowego, głośników, zasilacza, monitora, ładowarki, od komputera, lampy, przedłużacza.. Nie wiem czy wszystko wymieniłam. Metry kabli, które plączą się ze sobą.
U mnie głównie pod szafką pod telewizorem. Porządku tam dawno nie było :) i nie będę pokazywać tego miejsca, bo pewnie co druga osoba ma taki problem.
 Jak więc ujarzmić taki "kabelkowy bałagan" ?
Trzeba te kabelki oswoić..
Pierwsza mój sposób to.. oklejenie zwisającego przewodu. Ja użyłam zwykłego papieru samoprzylepnego w ukośne biało-czarne paski. Można również użyć okleiny meblowej.



Drugie rozwiązanie. Uszyłam taki oto przytrzymywacz. Dziwne słowo :) 
Czasem długie kable wiją się pod meblem i psują nam widok. Należy go ładnie zwinąć i przy użyciu  takiego oto wynalazku chwycić przewód. Jeden albo kilka naraz..zależy od potrzeby.





Może przydadzą Wam się moje patenty. 
Jeśli nie zawsze możecie zrobić coś takiego.


Pisałam o tym kiedyś posta.. Jak przemienić kabel w dekorację. 

Kończę na dziś.

Pozdrawiam
Kasia








Komentarze

  1. genialny pomysł!
    pozdrawiam
    Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdolniaszek nasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pomysły! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Post w sam raz dla mnie. Wciąż mam problemy z kablami w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna się zbliżą..czas na porządki ..te kabelkowe też :)

      Usuń
  5. Mnie też czasem wkurzają kable. Tym badziej jak z moim laptopem biegam od kuchni - gdzie obiad, po salon - gdzie teraz mam lakiernię, a kończąc na sypialni gdzie mam moje biuro...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Popularne posty