Wiosenne przebudzenie przy maszynie


W końcu po szarugach i wahaniach pogodowych jest nadzieja na normalną wiosnę.. A co robi matka, która szuka sobie zajęcia...albo raczej chce porobić coś innego niż domowe obowiązki...szyje ptaszki...:) Może dzięki temu wiosna zostanie już na dobre.. Posadziłam je na galęzi, którą przywieźliśmy z pobytu nad morzem, jakieś 4 lata temu..
Ptaszki docelowo mają być w pokoju dziecięcym...
Chciałabym podwiesić gałąź  i umieścić na niej właśnie te ptaszki..




Koniec Świąt i koniec ozdób wielkanocnych... Wszystko pochowane. W miejsce wielkanocnego wianka powiesiłam przelicznik kulinarny, który znalazłam na stronie Aniołymilewidziane . Do tego gałązki aronii i zrobiło się przyjemnie. Przelicznik bardzo pasuje w tym miejscu... Podoba mi się:) powiem nieskromnie.. Uszyłam też materiałową podkładkę, w półksiężyce..
Lubię takie małe zmiany...

A oto jak prezentuje się kącik jadalniany.




Ostatnio mój mąż przyglądał się poduszkom i jedna z nich mu się spodobała: fajna poduszka, niedawno kupiłaś? A ja na to: tak...niedawno..leży tu od grudnia..:)
Czy wszyscy faceci są tacy "spostrzegawczy" :))

Miłego dnia i do następnego napisania...

Buziaki!
Kasia


Komentarze

  1. Super ptarzyska Kasiu.
    Miłego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Jestem ciekawa jak się zaprezentują na podwieszonej gałęzi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko muszę prawdziwą gałąź znaleźć!

      Usuń
  3. Fajne te Twoje ptaszki ! Ja jeszcze po świętach omijam maszynę .. ale też muszę się pomału brać za szyjątka :-) Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszek każdy z innej bajki a jakie piękne stadko tworzą razem! Podoba mi się też bardzo ta deska, która tworzy portal kominkowy- jest taka naturalna i sielska!
    Miłego dnia!
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decha dębowa specjalnie nie wyrównywana...z sękami i pęknięciami..Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Świetne! Takie wiosenne i optymistyczne :), aż mi się zachciało do maszyny zasiąść :)
    Miłego dnia!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę koloru po tej szarej zimie:)) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. śliczne ptaszki, pogoda taka piękna że skrzydeł dostałam i też usiadłam do maszyny - uszyłam trójkątną girlandę na okno :)
    uściski ! A jeśli chodzi o męską spostrzegawczość to chyba wszyscy mają podobnie :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie te ptaszki wyglądają na gałęzi:) i bardzo ładne wnętrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe tak, Panowie odznaczają się wyjątkową spostrzegawczością jeśli chodzi o dekoracje w domu :) Tekst z poduszką znam z autopsji!

    A ptaszki śliczne! Czym się wypycha takie cudeńka?

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dobrze, że nie jestem sama..:) Ja wypycham kulką silikonową, ale można też ociepliną:) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Hehe,chyba większość facetów tak ma,nie przejmuj się ;p
    Fajnie wyglądają twoje ptaszęta na gałązce :) Ja jeszcze nie szyłam .
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wnętrza :) też mi się marzą takie własne 4 kąty :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba wszyscy Kasiu...:) pozdrawiam! śliczne ptaszeta:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Popularne posty