8/11/2014

Danish style

 Ponieważ brak mi mocy twórczej, tzw. weny, postanowiłam napisać post o meblach. Chodzi mi o duńskie meble. Podoba mi się ich forma i styl. Mają w sobie coś z vintage. Proste i funkcjonalne. Cieszą się renomą na całym świecie. Świetny design. Moim zdaniem ponadczasowy. 

Oto szczypta tego o czym piszę :)


źródło


Danish Furniture


great dane arne vodder



Gus Modern Ossington Coffee Table Walnut Ply with Black Base

Ponieważ już koniec wekeendu, życzę Wam fajnego tygodnia!

Pozdrawiam
Kasia

4 komentarze:

  1. Ciągle powtarzam: "prostota zawsze się obroni", mimo że sama uwielbiam przepych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż na pierwszy rzut oka pomysłałam o PRL-u to jednak takie meble przemawiają do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lampy Jacobsena .... Az mnie serce boli jak patrze... Sa takie fajne...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2016 KASIA AT HOME , Blogger